İşini daha iyi yönetmek isteyen kurumlara bütüncül çözümler ve iş yaklaşımları…
Zenom Plus ile işinizi, operasyonlarınızı, üretimlerinizi, maliyetlerinizi, satın almalarınızı,
müşterilerinizi, iş ortaklarınızı ve tüm süreçlerini ve daha da fazlasını tek bir
platformda merkezi olarak yönetin…
Zenom bir kurumun tüm yönetim ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlanmış uçtan uca kurumsal bilgi sistemidir.
Finanstan, üretime, pazarlamadan satışa, servisten stok yönetimine kapsamlı bir işlevsellik sunar.
Teknolojisi ile benzersizdir. Kullanımı ve öğrenmesi kolaydır. Çağımızın getirdiği yepyeni iş fikirlerini ve yaklaşımları
kurumunuza taşır. Müşterileriniz, çalışanlarınız, tedarikçileriniz ile gerçek zamanlı ve tümleşik iş yapma olanağı sağlar.
Zenom plus, kurumsal yönetiminin son noktasıdır.
© OM Yazılım İletişim ve Bilgisayar Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi (1995)